piątek, 22 listopada, 2024

Touch.PR owocowo

Nowa na polskim rynku marka owoców Jupiter, stworzona przez firmy Prima Group i Prima 2000, dołączyła do grona klientów Touch.PR.

Agencji powierzono obsługę nowego brandu w zakresie social media i influencer marketingu. Od listopada 2022 roku Touch.PR odpowiada przede wszystkim za stworzenie planu komunikacji, uwzględniającego aktywność szczególnie w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok). Współpraca obejmuje też realizację prac w ramach influencer marketingu.

Obsługą marki Jupiter zajmuje się wrocławski oddział agencji: Dominika Szalek-Kanofocka, Senior Account Manager, oraz Hanna Krawiec, Junior Account Manager, ze strategicznym wsparciem Sandry Kaczmarek, CEO agencji. Touch.PR wybrano na podstawie rekomendacji. Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj