Toys”R”Us – firma specjalizująca się w sprzedaży zabawek oraz produktów dla dzieci i młodzieży – rozstrzygnęła przetarg na wieloaspektową obsługę marki. Przetarg wygrała grupa kapitałowa Good One Group.
Poszczególne agencje tworzące Good One Group od 1 kwietnia zajmują się obsługą marki Toys”R”Us. Za media relations, obsługę PR i doradztwo w zakresie wizerunku odpowiadać będzie Good One PR, administracją strony internetowej klienta zajmie się agencja interaktywna BloomNet, zaś za jego obsługę w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych odpowiada agencja social-mediowa Social Lama. Koordynacją wszystkich działań zajmie się Marek Janota pełniący funkcję PR managera w Good One PR. Pozostałe osoby przydzielone do obsługi klienta to: Marcin Górecki z Good One PR, Weronika Świerzewska z BloomNet oraz Natalia Drobniak z Social Lamy. Umowę podpisano na czas nieokreślony. (es)