Travelist – serwis rezerwacyjny oferujący pobyty w hotelach i pensjonatach – powierzył obsługę komunikacyjną agencji Publicon. Współpraca zaczęła się w marcu 2021 roku, lecz przygotowania do niej rozpoczęto już w lutym.
Wrocławska agencja realizuje dla portalu kampanię „#HotelowePokusy”, która ma zachęcić Polaków do rezerwacji noclegów. Publicon odpowiada także za działania public relations, relacje z mediami i obsługę biura prasowego. Agencja zajmuje się także influencer marketingiem, copywritingiem i doradztwem strategicznym.
Celem prowadzonych działań w najbliższym czasie ma być zachęcenie klientów do rezerwacji obiektów noclegowych po kryzysie związanym z pandemią.
Ze strony Publiconu działania dla Travelista prowadzą Edyta Bieda, Senior PR Manager, Adrian Pokrywka, PR Executive, i Barbara Szydłowska, PR Executive, z zespołem graficznym. Agencję wybrano w konkursie ofert. Współpraca ma charakter stały, jednak strony nie informują o konkretnym czasie trwania umowy.
Wcześniej Travelist obsługiwało Clue PR. (mb)