Światło dzienne ujrzała właśnie publikacja Trendbook Public Relations 2025, poświęcona trendom w branży PR na trwający rok. Opinie ekspertów zebrała Anja Laszuk – ekspertka ds. social mediów i trenerka w zakresie działań na LinkedInie. PRoto objęło publikację patronatem.
Trendbook przedstawia najważniejsze trendy z obszaru public relations, wskazane przez 43 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie PR – przedstawicieli agencji PR, działów PR i komunikacji w firmach i instytucjach, a także wykładowców akademickich. Każdy z nich wskazał pięć kluczowych jego zdaniem trendów w PR na 2025 rok.
W gronie ekspertów, którzy udzielili wypowiedzi, są m.in. Jarosław Bańda (Lighthouse), Paweł Barski (UNICEF), Sebastian Bykowski (Instytut Monitorowania Mediów), Rozalia Derewenda-Zasłona (PZU Zdrowie), Katarzyna Dworzyńska (PR Calling), Sebastian Grochala (Kulczyk Foundation), prof. UW, dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska-Śliwińska, dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk (Polska Agencja Antydopingowa POLADA), Julia Kozak (Centrum Stosunków Międzynarodowych), Karolina Krzeska (Rocket Science), Żaneta Kurczyńska (Synertime), Lukasz Malczewski (Dfusion), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale Nederlanden), Ewelina Salwuk-Marko (TEDxWarsaw, Sal-Mar), Mieszko Sibilski (Offset Comms), Paweł Sławski (All Hands Agency), Ewa Wójcikowska (Trufle.PRO).
Z całym Trendbookiem można zapoznać się tutaj.
Zachęcamy też do lektury trendów w różnych dziedzinach komunikacji marketingowej, zebranych przez redakcję PRoto.pl TUTAJ.
PRoto.pl jest patronem medialnym Trendbooka.