poniedziałek, 31 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaTrendbook Public Relations 2025 już jest. Poznajcie głosy ponad 40 ekspertów

Trendbook Public Relations 2025 już jest. Poznajcie głosy ponad 40 ekspertów

Światło dzienne ujrzała właśnie publikacja Trendbook Public Relations 2025, poświęcona trendom w branży PR na trwający rok. Opinie ekspertów zebrała Anja Laszuk – ekspertka ds. social mediów i trenerka w zakresie działań na LinkedInie. PRoto objęło publikację patronatem.

Trendbook przedstawia najważniejsze trendy z obszaru public relations, wskazane przez 43 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie PR – przedstawicieli agencji PR, działów PR i komunikacji w firmach i instytucjach, a także wykładowców akademickich. Każdy z nich wskazał pięć kluczowych jego zdaniem trendów w PR na 2025 rok.

W gronie ekspertów, którzy udzielili wypowiedzi, są m.in. Jarosław Bańda (Lighthouse), Paweł Barski (UNICEF), Sebastian Bykowski (Instytut Monitorowania Mediów), Rozalia Derewenda-Zasłona (PZU Zdrowie), Katarzyna Dworzyńska (PR Calling), Sebastian Grochala (Kulczyk Foundation), prof. UW, dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska-Śliwińska, dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk (Polska Agencja Antydopingowa POLADA), Julia Kozak (Centrum Stosunków Międzynarodowych), Karolina Krzeska (Rocket Science), Żaneta Kurczyńska (Synertime), Lukasz Malczewski (Dfusion), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale Nederlanden), Ewelina Salwuk-Marko (TEDxWarsaw, Sal-Mar), Mieszko Sibilski (Offset Comms), Paweł Sławski (All Hands Agency), Ewa Wójcikowska (Trufle.PRO).

Z całym Trendbookiem można zapoznać się tutaj.

Zachęcamy też do lektury trendów w różnych dziedzinach komunikacji marketingowej, zebranych przez redakcję PRoto.pl TUTAJ.

PRoto.pl jest patronem medialnym Trendbooka.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj