sobota, 12 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościTrendy wideo na LinkedInie? Serwis rozpoczyna testy

Trendy wideo na LinkedInie? Serwis rozpoczyna testy

LinkedIn testuje nową opcję trendów wideo, która ma zachęcić użytkowników do większego zaangażowania. Funkcja ta pozwoli im na dodawanie własnych filmów w formie odpowiedzi na popularne tematy.

O rozpoczęciu testów trendów wideo w Stanach Zjednoczonych powiadomił Lakshman Somasundaram, starszy dyrektor ds. zarządzania produktami w LinkedInie. Na swoim profilu w serwisie opublikował materiał, w którym tłumaczy działanie funkcji.

Jak zaznaczył ekspert, LinkedIn w ciągu ostatniego roku osiągnął 36 proc. wzrost rok do roku w liczbie osób oglądających filmy na platformie. Zaobserwowano również rosnące zainteresowanie trendami. Z tego właśnie powodu serwis postanowił pójść za zainteresowaniami użytkowników i dodać możliwość angażowania się w popularne tematy.

„Będziemy organizować treści wideo według trendów, dzięki czemu będziecie mogli zobaczyć najpopularniejsze, pojawiające się trendy wideo na LinkedInie. A jeśli jesteście twórcami i zobaczycie trend, który do was przemawia, możecie bezpośrednio tworzyć związane z nim treści, a nasz zespół będzie aktywnie poszukiwać tych materiałów, aby je wyróżnić” – poinformował Somasundaram.

Źródło: linkedin.com/lakshmansom

Przykład pokazujący wygląd testowanej opcji udostępnił na Threads ekspert ds. mediów społecznościowych Lindsey Gamble. Nowy format LinkedIna ma zawierać nagłówki w zakładce Wideo i strumieniu aktualności, które dotyczą popularnych tematów materiałów filmowych. Po kliknięciu w dany nagłówek będzie można zobaczyć, co publikują inni użytkownicy w konkretnym trendzie. Aby dodać swój materiał, wystarczy wybrać przycisk „Dodaj do tego trendu”, który następnie otworzy kamerę umożliwiającą nagranie własnego wideo.

Wyświetl w Threads

Źródło: threads.net/lindseygamble_

Portal socialmediatoday.com zaznaczył, że testowana opcja jest podobna do materiałów publikowanych na TikToku. Wyzwaniem dla LinkedIna może być jednak zadbanie o to, aby tematy pozostały skoncentrowane na profesjonalizmie i nie odbiegały w inne obszary. Mimo to, według źródła, funkcja ta może zyskać sympatię wielu użytkowników i zwiększyć zaangażowanie w serwisie. (ao)

Źródło: linkedin.com/lakshmansom/ threads.net/lindseygamble_/ socialmediatoday.com, LinkedIn Tests Video Trends to Encourage Member Engagement, Andrew Hutchinson, 6.04.2025/ Zdjęcie główne: threads.net/lindseygamble_

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj