5 kwietnia Trójmiasto będzie promować się w Skandynawii, a od 17 kwietnia – w Polsce. W nadchodzącą niedzielę specjalne wydawnictwo, poświęcone atrakcjom turystycznym województwa pomorskiego, będzie dodawane do prasy porannej w Sztokholmie i Oslo, która ukazuje się w łącznym nakładzie ponad 330 000 egz.
Zaś 17 kwietnia, podczas Gdańskich Targów Turystycznych, uruchomiony zostanie wspólny portal turystyczny Trójmiasta: poznaj3miasto.pl. Ma on promować najciekawsze miejsca województwa pomorskiego. Portal ten ma być wstępem do Zintegrowanego Systemu Informacji Turystycznej, który ma zacząć funkcjonować od końca 2010 r. Zanim portal zacznie funkcjonować w sieci, będzie promować go spot reklamowy Trójmiasta skierowany głównie do młodych odbiorców. Jego myślą przewodnią jest hasło „Potrójne emocje – jedno Trójmiasto”. Będzie ono także nadrzędną ideą promocyjną Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. (kk)