„Podlaskie Zasady Pracy” to nowa internetowa kampania województwa podlaskiego, która ruszyła w połowie sierpnia 2021 roku. Głównym celem działań jest dotarcie do zapracowanych mieszkańców dużych miast i promowanie dzikiej przyrody w regionie.
Kampania jest realizowana na Facebooku oraz LinkedInie. Przygotowane grafiki są połączeniem zdjęć ukazujących naturalny krajobraz Podlasia z tekstem zaczerpniętym z języka charakterystycznego dla osób pracujących w korporacjach. Odbiorca dowiaduje się, że podlaskie „nie asapuje” czy „nie targetuje”.
Kampania jest kolejną inicjatywą związaną z hasłem „Podlaskie. Zasilane naturą”. Województwo chce podkreślić zasoby naturalne regionu, które łączą się z innymi obszarami, takimi jak technologia, biznes, sztuka czy nauka.
Grafiki pojawiają się na Facebooku i LinkedInie właśnie z uwagi na wybór grupy docelowej: profesjonalistów, pracowników dużych firm. Kampania została zrealizowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja White Bits. (ap)