Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka wykonawcy logo oraz systemu identyfikacji wizualnej udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO Dubaj 2020 oraz systemu informacji wizualnej w Pawilonie Polski.
W ofertach powinna znaleźć się propozycje logo z opisem genezy oraz trzy przykładowe wizualizacje wykorzystania proponowanego znaku graficznego. Logo powinno być przygotowane w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej, powinno także nawiązywać do polskich barw narodowych i uwzględniać kolorystykę stosowaną w identyfikacji organizatora EXPO Dubaj 2020 (złoty, miedziany).
„W projekcie logo oraz systemu identyfikacji wizualnej powinny znaleźć odzwierciedlenie trzy kluczowe inspiracje: tematyka EXPO Dubaj 2020, skoncentrowana wokół tematu »Łącząc umysły, tworzymy przyszłość« wraz z wytycznymi Organizatora, przyjęta przez Radę Ministrów Koncepcja Programowa Udziału Polski w EXPO Dubaj 2020 oraz projekt architektoniczny i scenariusz ekspozycji. Wystawy Światowe EXPO to okazja do zaprezentowania światu tego, co w Polsce najlepsze. Mamy nadzieję, że wybrane logo będzie wizytówką polskiego designu na najwyższym światowym poziomie” – przyznaje Monika Dyląg-Sajór, koordynator projektu EXPO Dubaj 2020 w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
Hasło przewodnie polskiego udziału w Wystawie Światowej EXPO Dubaj 2020 to „Poland: Creativity inspired by nature” – czytamy.
Oferty należy przesyłać do 13 maja 2019 roku. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie.
Zgłoszenia będą oceniane na podstawie kryteriów jakościowych (70 proc.) oraz ceny (30 proc.).
Pierwsze EXPO w regionie Zatoki Perskiej i Bliskiego Wschodu potrwa od 20 października 2020 do 10 kwietnia 2021 roku. Za przygotowanie obecności Polski na EXPO 2020 w Dubaju odpowiada Polska Agencja Inwestycji i Handlu, a Komisarzem Generalnym Polskiej Sekcji jest wiceminister przedsiębiorczości i technologii Tadeusz Kościński. (mb)