W dziale technologicznym Hill+Knowlton Strategies w ostatnim czasie awanosowały trzy osoby. Zespół ten zajmuje się obsługą korporacyjną, konsumencką oraz działaniami digital dla takich klientów jak Facebook, Spotify czy Huawei. Agnieszka Osiniak objęła funkcję Deputy Head of Technology Practice, Michał Piątkiewicz został Advisorem, a Julia Savchenko objęła stanowisko Account Executive’a.
Agnieszka Osiniak, do tej pory Account Director w dziale technologicznym H+K, odpowiedzialna m.in. za obsługę Huawei Consumer Business Group na rynkach CEE & Nordics, kieruje teraz pracą całego działu. W branży PR Osiniak pracuje od ponad dziesięciu lat. Przed dołączeniem do Hill+Knowlton pracowała m.in. w Platige Image i Media Forum. Realizowała działania przede wszystkim dla firm z branży technologicznej i motoryzacyjnej, takich jak Comarch, Smart AdServer, Bridgestone, Firestone czy Nissan. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Śląskim, gdzie podjęła także studia doktoranckie na kierunku literaturoznawstwo.
Michał Piątkiewicz awansował z kolei na stanowisko Advisora. W H+K zajmuje się planowaniem i realizacją projektów dla Facebooka w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Doradzał też takim klientom jak Uber, Lime czy Bitpanda. Piątkiewicz w branży PR pracuje od 2013 roku, a z H+K związany jest od 2016. Wcześniej pracował w agencjach Partner of Promotion i Maurent PR. Ma doświadczenie w komunikacji korporacyjnej w sektorach nowych technologii, nieruchomości, energetyki oraz finansów.
Na stanowisko Account Executive’a awansowała Julia Savchenko, która w agencji jest zaangażowana głównie w projekty dla Facebooka w regionie CEE. W branży PR pracuje od dwóch lat.
(mb)