Do Stowarzyszenia Agencji Public Relations zostały przyjęte trzy nowe agencje – PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania. Tym samym SAPR zrzesza aktualnie 30 firm PR z dziewięciu różnych miast Polski.
PR Inspiration działa na rynku 15 lat. Świadczy usługi z zakresu budowania strategii komunikacji, media relations, CSR, komunikacji kryzysowej, relacji inwestorskich oraz działań w mediach społecznościowych. Ma doświadczenie w obsłudze firm z branż IT, kreowaniu wizerunku największych centrów handlowych w Polsce oraz w branży deweloperskiej.
Rocket Science Communications specjalizuje się m.in. w budowie reputacji firm w branży technologicznej, IT, startupowej, marketingowej i NGO’s. Obsługuje projekty m.in. w zakresie media relations, content marketingu, komunikacji korporacyjnej i brand PR.
Z kolei poznańskie KARAT-e powstało w 2010 roku. Firma zajmuje się zarówno tworzeniem marek, jak i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw oraz instytucji. Studio brandingowe specjalizuje się w namingu, opracowywaniu i realizacji strategii komunikacyjnych, działaniach media relations, a także doradztwie z zakresu PR-u. Większość klientów KARAT-e należy do sektora MŚP.
„Cieszymy się, że do stowarzyszenia zgłaszają się kolejne i kolejne agencje, bo oznacza to, że SAPR było potrzebne, wypełniając ważną lukę organizacyjną na polskim rynku usług PR” – mówi Paweł Trochimiuk, wiceprezes zarządu SAPR. (kd)