We wrześniu 2020 roku pracę w Kool Things rozpoczęły trzy nowe osoby – Magdalena Mazurkiewicz, Filip Gapiński i Łukasz Stępniak. Wszyscy objęli nowo utworzone stanowiska, a ich głównymi zadaniami będzie budowa wewnętrznego działu gaming marketingu oraz rozwój oferty skierowanej do obecnych i przyszłych klientów agencji.
Magdalena Mazurkiewicz objęła stanowisko Head of Strategy, na którym odpowiadać będzie za tworzenie całościowych strategii komunikacji dla marek. Mazurkiewicz z branżą marketingową związana jest od 13 lat. Poprzednio pracowała w Gameset jako Senior Strategy Manager. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w VMLY&R Poland, Syzygy i Ogilvy. Tworzyła kampanie dla klientów takich jak Mercedes, Mattel, Whirlpool, Bayer, Philips i Pracuj.pl.
Magdalena Mazurkiewicz
Łukasz Stępniak zajął stanowisko Head of Marketing & Business Development, na którym odpowiadać będzie za rozwój działu gaming marketing i zarządzanie jego pracą, działania z zakresu business development i new business, tworzenie całościowych ofert dla istniejących oraz nowych klientów agencji, a także opracowanie i realizacja warsztatów. Stępniak z branżą reklamową związany jest od dziesięciu lat. Poprzednio również pracował w Gameset jako Senior Project Manager. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w DDB&tribal Warszawa, Publicis Poland i VMLY&R. Realizował projekty marketingowe dla marek takich jak LOT, Orange, Samsung, Philips, Epic Games, Pracuj.pl i Tiger Energy Drink. Był również współtwórcą sukcesu mobilnej gry „My Hospital” studia Cherrypick Games, gdzie jako Marketing Manager odpowiadał za budowanie społeczności wokół gier oraz za komunikację marketingową.
Łukasz Stępniak
Z kolei Filip Gapiński objął stanowisko Head of Gaming Marketing. Jego głównym zadaniem będzie znajdowanie kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych, dzięki którym marki konsumenckie dotrą do świadomości graczy. Gapiński w branży gamingowej pracuje od czterech lat (wcześniej związany był z branżami konsultingową i eventową). Poprzednio też pracował w Gameset na stanowisku Head of Gaming Marketing. Obsługiwał klientów takich jak Epic Games, Riot Games, Activision-Blizzard, Pepsi, Milka, Orange, Plus, Maspex, mBank, X-kom i Red Bull. Ma także doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami oraz tworzeniu, realizacji, organizacji i produkcji eventów online i offline.
(ak)