Trzy polskie projekty mają szansę na nagrody Digital Communications Awards. Do finału zakwalifikowano kampanie zorganizowane przez agencje Hill and Knowlton, Monday PR i Weber Shandwick. Digital Communications Awards to pierwszy europejski konkurs w całości poświęcony komunikacji w sieci.
Wśród nominowanych w kategorii „CSR Communication” znalazła się ogólnopolska kampania informacyjna, dotycząca stwardnienia rozsianego „Mam SM”. Projekt realizuje agencja Hill and Knowlton dla koncernu Gedeon Richter.
W kategorii „Online Competition” nominację otrzymała natomiast firma Hasbro Poland, za projekt „Monopoly Polska”, przygotowany przez Weber Shandwick. Kampania przyjęła formę plebiscytu – Polacy głosowali na miasta, które ich zdaniem powinny znaleźć się na planszy polskiej wersji gry.
Trzecim polskim nominowanym projektem jest akcja „Uwolnij Świętego Mikołaja 2” – świąteczny konkurs zorganizowany przez Monday PR dla ASUS Polska. Kampania ta ma szansę na nagrodę w kategorii „Viral Communication”.
Organizatorem konkursu jest berlińska Quadriga Hochschule. Jego zwycięzców poznamy 30 września, podczas gali w Berlinie. Jak czytamy na stronie konkursu, zamierzonym celem jest „odkrywanie i uhonorowanie innowacyjnego podejścia i rozwiązań wykorzystujących komunikację w sieci oraz wzmacnianie dialogu pomiędzy praktykami i teoretykami zajmującymi się tym zagadnieniem”.(ks)