czwartek, 26 grudnia, 2024

TUBA.01

Na konferencji TUBA.01 zorganizowanej 10. września przez blog.mediafun.pl i Artegence można było dowiedzieć się, jaki jest proces powstawania reklamy. Uczestnicy prezentowali także niestandardowe formy komunikacji wizualnej oraz możliwości, jakie przy tworzeniu świadomości marki daje budowanie społeczności internetowych.

Podczas panelu znanych w Polsce blogerów, Artur Kurasiński powiedział, że z bloga łatwiej stworzyć narzędzie PR-owskie niż marketingowe czy promocyjne. Kurasiński uznał również, że to dobry pomysł, by społeczności, skupione wokół danej partii politycznej, przejęły rolę specjalistów ds. PR-u i same tworzyły kampanie wyborcze. Według niego społeczności takie, przy pomocy portali, blogów etc., mogłyby przeprowadzić bardzo skuteczną kampanię dla danego polityka czy partii. (ak)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj