18 lutego 2019 roku Marcin Barcz dołączył do zarządu Discovery Polska i TVN i objął nowo utworzone stanowisko szefa pionu komunikacji korporacyjnej. Powstanie tego pionu związane jest z rozwojem firmy oraz wzrostem znaczenia Polski w strukturach Discovery.
Marcin Barcz zajmie się koordynowaniem działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs TVN i Discovery Polska. Odpowiadać będzie również za prowadzenie projektów z obszaru CSR.
Barcz ma 25 lat doświadczenia w marketingu, reklamie i public relations. Wcześniej pracował m.in. w Coca-Coli, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za komunikację korporacyjną. Był również wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett. Studiował na Wydziale Elektroniki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył również szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w Institute for Management Development (IMD) w Szwajcarii. (pm)