Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
TVN i Discovery Polska tworzy pion komunikacji korporacyjnej. Szefem Marcin Barcz. 18 lutego 2019 roku marcin barcz dołączył do zarządu discovery polska i tvn i objął nowo utworzone stanowisko szefa pionu komunikacji korporacyjnej. powstanie tego pionu związane jest z rozwojem firmy oraz wzrostem znaczenia polski w strukturach discovery. marcin barcz zajmie się koordynowaniem działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs tvn i discovery polska. odpowiadać będzie również za prowadzenie projektów z obszaru csr. barcz ma 25 lat doświadczenia w marketingu, reklamie i public relations. wcześniej pracował m.in. w coca-coli, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za komunikację korporacyjną. był również wiceprezesem agencji pr burson-marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych leo burnett. studiował na wydziale elektroniki na politechnice warszawskiej. ukończył również szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w institute for management development (imd) w szwajcarii. (pm).
18 lutego 2019 roku Marcin Barcz dołączył do zarządu Discovery Polska i TVN i objął nowo utworzone stanowisko szefa pionu komunikacji korporacyjnej. Powstanie tego pionu związane jest z rozwojem firmy oraz wzrostem znaczenia Polski w strukturach Discovery.
Marcin Barcz zajmie się koordynowaniem działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs TVN i Discovery Polska. Odpowiadać będzie również za prowadzenie projektów z obszaru CSR.
Barcz ma 25 lat doświadczenia w marketingu, reklamie i public relations. Wcześniej pracował m.in. w Coca-Coli, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za komunikację korporacyjną. Był również wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett. Studiował na Wydziale Elektroniki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył również szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w Institute for Management Development (IMD) w Szwajcarii. (pm)