W poniedziałek 30 sierpnia 2021 roku TVN7 wprowadził nową identyfikację wizualną. Stacja zmieniła logo, a także zaprezentowała swoim widzom odświeżoną oprawę antenową. W komunikacie prasowym czytamy, że zmiany są „kolejnym krokiem w konsekwentnym odmładzaniu Siódemki”.
Nowe logo TVN7
Nowe logo TVN7 zachowało dotychczasowy kolisty kształt z wpisaną cyfrą siedem i oznaczeniem stacji TVN w prawym górnym rogu znaku. Zmieniły się jednak zarówno typografia, jak i kolorystyka – nazwę stacji zapisano dużymi literami oraz zdecydowano się na jaśniejszy odcień różu przechodzącego w żółć.
Prezentacja nowej identyfikacji wizualnej pokryła się z rozpoczęciem jesiennej oferty programowej. Wprowadzane logo ma podkreślać „dynamiczny i nowoczesny charakter kanału”, a także wskazywać na „lekkość” – czytamy, że programy w TVN7 mają zapewnić odpoczynek i możliwość oderwania się od codzienności. Ponadto zmiana logo wiąże się z nowym pozycjonowaniem stacji na rynku kanałów telewizyjnych i poszerzeniem grupy BIG4 – obecnie BIG5.
Poprzednie logo stacji
Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7, mówi o podjętych działaniach: „Prezentujemy Siódemkę w nowej odsłonie. Taką, jak o niej myślimy – pełną różnorodności, tęczową, otwartą i bardzo energetyczną”.
Nowa identyfikacja wizualna pojawiła się we wszystkich elementach oprawy kanału. Za jej projekt odpowiada firma SuperStudio z Argentyny. (ap)