poniedziałek, 16 września, 2024
Strona głównaAktualnościTVP nie potrafi zawstydzić Polaków

TVP nie potrafi zawstydzić Polaków

W cyklu spotów zachęcających Polaków do płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego, Polska jest numerem jeden w uchylaniu się od tego przepisu. Czempionem zostaliśmy jednak chyba niesłusznie, bo TVP najwidoczniej w swoich badaniach brała pod uwagę także…Jugosławię, której na mapie Europy już nie ma.

W filmach kampanii „Płacę abonament” w Polaka-lidera w niepłaceniu rachunków za TV nie dowierzają Niemcy, Francuzi i reszta Europy. Tyle, że TVP w swoich materiałach popełniła błąd – na mapie prezentowanej na końcu każdego filmu pojawia się Jugosławia. „Niech mi ktoś wyjaśni –  w tej kampanii mówią, że jesteśmy na 1. miejscu w Europie, że chwalą nas i zazdroszczą nam Niemcy, Francuzi i reszta Europy. Ale na końcu lektor dodaje »zmień to, płać abonament«. Pytanie, po co mamy coś zmieniać, skoro jesteśmy najlepsi? Przecież nie zmienia się zwycięskiego składu” – czytamy na forach internetowych. „Badania do rankingu jeszcze przed podziałem robili ;)” – drwi inny internauta. Trudno ocenić, na ile skuteczna będzie „ta edukacyjna misja TVP”, ale faktem jest, że TVP próbuje różnych sposobów już od 2004 roku. Obecna kampania abonamentowa rozpoczęła się 26 grudnia i potrwa do połowy lutego. Jak informuje wyborcza.biz, Związek Pracodawców Mediów Publicznych powierzył jej przygotowanie agencji reklamowej Adwertajzing. Budżet nie został ujawniony. (es)

 

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj