Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
TVP promuje kanał TVP Kobieta. Klub Komediowy odpowiada własną wersją spotu. 15 lutego 2021 roku w sieci pojawił się spot zapowiadający nowy kanał telewizji polskiej – tvp kobieta. start stacji zapowiedziano na 8 marca 2021 roku. odpowiedź na krytykowane wideo przygotował klub komediowy. w wideo promującym nowy kanał wystąpili m.in. tomasz kammel, ida nowakowska, małgorzata tomaszewska, marta manowska i marzena rogalska. spot trwa minutę i utrzymany jest w przesłodzonym, „cukierkowym” stylu – dominuje róż, a bohaterki z uśmiechem na ustach gotują, sprzątają, zajmują się dziećmi albo pozują fotoreporterom. w reklamie wykorzystano piosenkę „oh, pretty woman” roya orbisona. tvp kobieta promowane jest hasłem „kobieta taka jak ty”. tvp opisuje go jako „kanał tematyczny o charakterze lifestylowo-poradnikowo–rozrywkowym, skoncentrowany wokół potrzeb i zainteresowań kobiet”. wideo wywołało poruszenie w sieci – internauci licznie krytykowali stację za posługiwanie się stereotypami, krzywdzące przedstawienie kobiet i „kiczowaty” spot. niedługo później parodię spotu stworzył klub komediowy, który jesienią 2020 roku zasłynął z przeróbki reklamy apartu. „przed wami nasza reakcja na nowiutki spot tvp kobieta. mamy nadzieję, że poprawiona wersja będzie niedługo śmigać na wszystkich kanałach” – napisał klub komediowy. tekst do parodii przygotował mateusz lewandowski, a napisy mateusz ożyński. czytaj też: klub komediowy o „pięknej i długiej reklamie apartu”: to nie była współpraca, ale zrobimy coś razem. komicy w swojej wersji wideo wytykają telewizji powielanie stereotypów i sprowadzanie roli kobiety do domowych obowiązków, wychowywania dzieci czy kariery medialnej. klub komediowy nawiązał także do protestów kobiet i ograniczania ich praw kobiet. „kobiety mają prawa, to potwierdzi każdy. mają prawo do dzieci no i prawo jazdy. mogą robić karierę, lecz tu trzeba przyznać, że już nadzorować musi je mężczyzna” – słyszymy w wideo. wideo klubu komediowego zebrało ponad 1,2 tys. reakcji na facebooku i zostało udostępnione 490 razy. na instagramie liczba polubień sięga ponad 6 tys., na youtubie wideo osiągnęło 38,6 tys. wyświetleń. (mb).
15 lutego 2021 roku w sieci pojawił się spot zapowiadający nowy kanał Telewizji Polskiej – TVP Kobieta. Start stacji zapowiedziano na 8 marca 2021 roku. Odpowiedź na krytykowane wideo przygotował Klub Komediowy.
W wideo promującym nowy kanał wystąpili m.in. Tomasz Kammel, Ida Nowakowska, Małgorzata Tomaszewska, Marta Manowska i Marzena Rogalska. Spot trwa minutę i utrzymany jest w przesłodzonym, „cukierkowym” stylu – dominuje róż, a bohaterki z uśmiechem na ustach gotują, sprzątają, zajmują się dziećmi albo pozują fotoreporterom. W reklamie wykorzystano piosenkę „Oh, Pretty Woman” Roya Orbisona.
TVP Kobieta promowane jest hasłem „Kobieta taka jak Ty”. TVP opisuje go jako „kanał tematyczny o charakterze lifestylowo-poradnikowo–rozrywkowym, skoncentrowany wokół potrzeb i zainteresowań kobiet”.
Wideo wywołało poruszenie w sieci – internauci licznie krytykowali stację za posługiwanie się stereotypami, krzywdzące przedstawienie kobiet i „kiczowaty” spot.
Niedługo później parodię spotu stworzył Klub Komediowy, który jesienią 2020 roku zasłynął z przeróbki reklamy Apartu. „Przed Wami nasza reakcja na nowiutki spot TVP Kobieta. Mamy nadzieję, że poprawiona wersja będzie niedługo śmigać na wszystkich kanałach” – napisał Klub Komediowy. Tekst do parodii przygotował Mateusz Lewandowski, a napisy Mateusz Ożyński.
Komicy w swojej wersji wideo wytykają telewizji powielanie stereotypów i sprowadzanie roli kobiety do domowych obowiązków, wychowywania dzieci czy kariery medialnej. Klub Komediowy nawiązał także do protestów kobiet i ograniczania ich praw kobiet. „Kobiety mają prawa, to potwierdzi każdy. Mają prawo do dzieci no i prawo jazdy. Mogą robić karierę, lecz tu trzeba przyznać, że już nadzorować musi je mężczyzna” – słyszymy w wideo.
Wideo Klubu Komediowego zebrało ponad 1,2 tys. reakcji na Facebooku i zostało udostępnione 490 razy. Na Instagramie liczba polubień sięga ponad 6 tys., na YouTubie wideo osiągnęło 38,6 tys. wyświetleń. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
TVP promuje kanał TVP Kobieta. Klub Komediowy odpowiada własną wersją spotu. 15 lutego 2021 roku w sieci pojawił się spot zapowiadający nowy kanał telewizji polskiej – tvp kobieta. start stacji zapowiedziano na 8 marca 2021 roku. odpowiedź na krytykowane wideo przygotował klub komediowy. w wideo promującym nowy kanał wystąpili m.in. tomasz kammel, ida nowakowska, małgorzata tomaszewska, marta manowska i marzena rogalska. spot trwa minutę i utrzymany jest w przesłodzonym, „cukierkowym” stylu – dominuje róż, a bohaterki z uśmiechem na ustach gotują, sprzątają, zajmują się dziećmi albo pozują fotoreporterom. w reklamie wykorzystano piosenkę „oh, pretty woman” roya orbisona. tvp kobieta promowane jest hasłem „kobieta taka jak ty”. tvp opisuje go jako „kanał tematyczny o charakterze lifestylowo-poradnikowo–rozrywkowym, skoncentrowany wokół potrzeb i zainteresowań kobiet”. wideo wywołało poruszenie w sieci – internauci licznie krytykowali stację za posługiwanie się stereotypami, krzywdzące przedstawienie kobiet i „kiczowaty” spot. niedługo później parodię spotu stworzył klub komediowy, który jesienią 2020 roku zasłynął z przeróbki reklamy apartu. „przed wami nasza reakcja na nowiutki spot tvp kobieta. mamy nadzieję, że poprawiona wersja będzie niedługo śmigać na wszystkich kanałach” – napisał klub komediowy. tekst do parodii przygotował mateusz lewandowski, a napisy mateusz ożyński. czytaj też: klub komediowy o „pięknej i długiej reklamie apartu”: to nie była współpraca, ale zrobimy coś razem. komicy w swojej wersji wideo wytykają telewizji powielanie stereotypów i sprowadzanie roli kobiety do domowych obowiązków, wychowywania dzieci czy kariery medialnej. klub komediowy nawiązał także do protestów kobiet i ograniczania ich praw kobiet. „kobiety mają prawa, to potwierdzi każdy. mają prawo do dzieci no i prawo jazdy. mogą robić karierę, lecz tu trzeba przyznać, że już nadzorować musi je mężczyzna” – słyszymy w wideo. wideo klubu komediowego zebrało ponad 1,2 tys. reakcji na facebooku i zostało udostępnione 490 razy. na instagramie liczba polubień sięga ponad 6 tys., na youtubie wideo osiągnęło 38,6 tys. wyświetleń. (mb).