TVP rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR-owską i organizację imprez promocyjnych dla kanału TV Belsat w Polsce i na Białorusi, o którym pisaliśmy na początku kwietnia. W przetargu wzięły udział 3 podmioty, ostatecznie do współpracy wybrano oficynę wydawniczą Akropol.
Oprócz Oficyny w przetargu startowały agencje: Partner of Promotion oraz Publicis Consultants Rowland.
Umowa z agencją ma być podpisana w drugiej połowie maja, na 12 miesięcy. Obecnie jeszcze przetarg nie został formalnie zamknięty, podmioty mogą odwoływać się od podjętej przez komisję przetargową decyzji.
Kryteria, według których oceniano oferty agencji, były następujące: liczba organizowanych imprez, czas reakcji w sytuacji kryzysowej oraz cena. Zwycięska agencja zaproponowała najniższą cenę – wysokość sugerowanego budżetu ma wynieść 260 tys. zł brutto. Jak powiedziała redakcji PRoto Beata Paklepa, zastępca dyrektora TV Belsat, to cena odegrała kluczową rolę przy wyborze podmiotu odpowiedzialnego za promocję. (kk)