O lekceważeniu przez polskich polityków faktu, że ich zachowanie zniechęca do nich otoczenie można przeczytać w felietonie Andrzeja Rostockiego w ProKREACJI. „By uniknąć interakcyjnych niepowodzeń, warto czasami spojrzeć w lustro, ocenić swoją atrakcyjność, a co za tym idzie – relacje z innymi ludźmi, nauczyć się trudnej sztuki spontanicznego uśmiechu i nadawania rysom twarzy łagodności, a nie agresji” – pisze autor, który jest wykładowcą public relations m.in. na Uniwersytecie Łódzkim.
Zwraca on uwagę na pychę polityków i nieliczenie się przez nich z ich odbiorem społecznym. „Wiemy jednak, że politycy nie są skłonni do intensywnej pracy nad sobą, w której można odwołać się do wiedzy zawartej w podręcznikach psychologii”. (psp)
Ponadto w najnowszym numerze ProKREACJI przeczytać można m.in.:
– o zasadach eleganckiego prowadzenia korespondencji w tekście Cezarego Ilkanowicza „Savoir-vivre w korespondencji”;
– o kobiecej przedsiębiorczości w wywiadzie z Agnieszką Martą Marudą, właścicielką agencji marketingowej i komunikacyjnej Visio Konsulting Group;
– a także o skutecznych programach lojalnościowych w artykule Agnieszki Gorczycy „Lojalność na zawsze”.