sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTweegee wchodzi na polski rynek

Tweegee wchodzi na polski rynek

Tweegee, serwis społecznościowy przeznaczony dla użytkowników od szóstego roku życia, będzie miał polską wersję. Portal ma już ponad 6,3 min użytkowników w USA, Rosji, Turcji, Argentynie, Brazylii i we Włoszech – informuje Dziennik Gazeta Prawna.

„Widzimy duży potencjał w szybko rosnącym rynku in-temetowym w Polsce, szcze­gólnie jeśli chodzi o usługi i produkty przeznaczone dla dzieci W waszym kraju wciąż nie ma profesjonalnego ser­wisu społecznościowego dla najmłodszych” – wyjaśnia Amnon Ortner, odpowiedzialny za rozwój projektu w Polsce. Jak czytamy w gazecie, portal będzie przezna­czony dla dzieci w wieku od 6 do 13 lat, a w projekt zaangażuje się lokalny partne­r Kardan Communications. Jaki? Na pewno będzie to grupa medialna, ale więcej szczegółów firma nie zdradza. Wiadomo natomiast, że na polską filię serwisu przeznaczy 3 mln euro.

Eksperci zwracają uwagę na ryzyko wizerunkowe związane z portalami dla dzieci. Według nich jest ono stosunkowo duże, dlatego też ważna będzie mą­dra kampania marketingowa. Katarzyna Zygmunt-Hernandez z Fundacji Dzieci Ni­czyje, zajmującej się min. bez­pieczeństwem najmłodszych w intemecie, podkreśla: „Nie wiemy, jak będzie wyglądała polska wersja serwisu. Jakie formy ochrony użytkowni­ków będzie zapewniać? Czy np. będzie moderacja czatu? Czy dzieci z różnych grup wieko­wych będą się mogły z sobą ko­munikować. Jest wiele pytań, na które odpowiedź uzyska­my dopiero po jego inauguracji w Polsce”. Dodaje jednak, że portale przeznaczone dla dzieci są potrzebne, bowiem z zasady są bezpieczniejsze niż serwi­sy dla nastolatków. – Powin­ny być jednak kierowane do bardziej zawężonych grup wiekowych. Niemożliwe jest przygotowanie atrakcyjnych treści jednocześnie dla sześcio- i trzynastolatka” – zaznacza ekspertka FDN. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj