Twitter testuje obecnie nowe możliwości rozwoju i kładzie większy nacisk na prowadzenie działań marketingowych na platformie – podaje socialmediatoday.com. Czytamy, że oglądalność filmów w serwisie wzrasta, a Twitter chce utrzymać zaangażowanie użytkowników.
Andrew Hutchinson z socialmediatoday.com w rozmowie z przedstawicielem platformy, Adamem Ilenichem, omawia kluczowe sposoby na skuteczny marketing w serwisie. Dowiadujemy się, że marki najchętniej korzystają z usługi Amplify, która umożliwia firmom automatycznie wyświetlać filmy promocyjne w treściach premium i czerpać oraz monitorować zyski z publikowanych materiałów.
Dalej czytamy, że innym formatem, z którego często korzystają marki, są reklamy karuzelowe. Tego typu treści, dzięki użyciu kilku obrazów lub wideo, są atrakcyjne dla odbiorców i umożliwiają budowanie narracji o danym produkcie.
Źródło podaje, że skutecznym działaniem jest podejmowanie rozmowy z użytkownikami. Przedstawiciel serwisu dodaje, że błędem firm okazuje się często brak oryginalnego podejścia do tworzenia treści na platformę. Ilnich wskazuje profile McDonalds’a (@McDonalds) czy Xboxa (@Xbox) jako przykłady skutecznego podejścia marketingowego w serwisie.
W wywiadzie czytamy też, że stworzenie unikalnego głosu w komunikacji z odbiorcami, rezygnacja z branżowego języka i testowanie różnych strategii może przynieść dobre rezultaty.
Źródło informuje, że osoby zainteresowane udoskonalaniem działań marketingowych na Twitterze mogą skorzystać ze strony Marketing.Twitter.com, aby uzyskać więcej szczegółowych wskazówek. Czytamy, że co tydzień są tam publikowane nowe materiały zawierające informacje czy inspiracje związane z budowaniem komunikacji marki na Twitterze. (ap)