wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter: jakość nie znaczy ilość

Twitter: jakość nie znaczy ilość

Jak stworzyć dobrze prosperujące konto na Twitterze? W przypadku tego serwisu obowiązuje zasada, że ilość nie przekłada się na jakość. Dlatego, jak czytamy w serwisie socialbro.com, porządkowanie swojego konta należy rozpocząć od wyrzucenia z grona śledzonych osób tych użytkowników, którzy są nieaktywni lub sami są rzadko śledzeni.

Celem takiego działania jest poprawienie proporcji między użytkownikami śledzonymi a śledzącymi. Również z tego powodu trzeba uważnie dobierać osoby, które chcemy śledzić. Nie warto śledzić wszystkich użytkowników, mających podobne zainteresowania lub działających w podobnych obszarach. Przed kliknięciem przycisku „follow” warto odpowiedzieć sobie na dwa pytania: czy taki użytkownik jest wpływowy oraz czy ma nam coś do zaoferowania. Przydatne może być także pogrupowanie śledzonych osób.

Kolejna kwestia to testowanie różnych rodzajów wpisów. Co prawda w sieci dostępnych jest wiele badań dotyczących zwiększenia popularności postów, jednak najlepiej testować to samemu.  Marki działające na Twitterze powinny także pomyśleć o dodatkowych korzyściach dla internautów, takich jak np. zniżki, informacje o promocjach publikowane w pierwszej kolejności na Twitterze. Uatrakcyjnieniem twitterowego profilu będzie także wykorzystanie narzędzia Twitter Chat, dzieki czemu można zwiększyć interakcję z użytkownikami serwisu. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj