niedziela, 8 września, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter pomoże markom w tworzeniu treści wideo

Twitter pomoże markom w tworzeniu treści wideo

Twitter ogłosił powstanie nowego zespołu kreatywnego „Twitter Arthouse”, który pomoże markom w tworzeniu reklam dostosowanych do platformy – poinformował portal socialmediatoday.com. W jego skład wejdą m.in. eksperci od treści digital i influencer marketingu. Inicjatywa ma pomóc również w nawiązywaniu kontaktów z markami i twórcami – czytamy w biurze prasowym platformy społecznościowej.

Twitter twierdzi, że materiały wideo zoptymalizowane pod kątem serwisu generują o 33 proc. większe emocjonalne zaangażowanie niż te niezoptymalizowane – podaje socialmediatoday.com.

„Twitter Arthouse” ma zapewnić nowe opcje reklamowe oraz pomoc twórczą. Zespół oferuje przygotowanie strategii cyfrowej, tworzenie i edytowanie materiałów wideo, management artystów oraz influencerów, a także prowadzenie transmisji na żywo – czytamy.

Źródło pisze, że coraz więcej użytkowników korzysta z kreatora reklam. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy, jak informował portal społecznościowy, liczba wizualnych kampanii wzrosła trzykrotnie. Sam Twitter współpracował już przy projektach z udziałem influencerów realizowanych dla marek takich jak Wendy’s, Google Brazil czy Dunkin’ – informuje portal.

Socialmediatoday.com pisze, że stworzenie „Twitter Arthouse” jest częścią strategii platformy w przyciąganiu reklamodawców oraz kreowaniu jej wizerunku jako twórcy treści. Dodatkowo przypomina, że Twitter nie jest jedynym portalem, który dąży do poprawy monetyzacji treści twórców. Facebook na przykład umożliwił m.in. wysyłanie pieniędzy na rzecz twórców podczas prowadzonych przez nich transmisji na żywo, wprowadził także narzędzie Brand Collabs, które pomaga w nawiązywaniu współpracy z marketerami. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj