Twitter umożliwia przygotowanie 30-sekundowego nagrania z fragmentem zarejestrowanego Spaces, które ma posłużyć jako teaser – informuje socialmediatoday.com. Nowe narzędzie pozwala na udostępnienie w tweecie linku do całego nagrania – czytamy.
Źródło uważa, że jest to sposób na generowanie większej liczby treści w Spaces, a także zwiększenie zainteresowania tym formatem. Platforma „pozostaje w tyle” w porównaniu z aplikacją Clubhouse, która dodała tę samą funkcję we wrześniu 2021 roku – komentuje źródło.
Źródło: socialmediatoday.com
Jak czytamy, to właśnie Clubhouse zapoczątkował w pandemicznych czasach trend na pokoje audio, które świetnie sprawdziły się podczas lockdownów. Początkowo miał on ekskluzywny charakter ze względu na konieczność posiadania zaproszenia. Z czasem serwis zaczął otwierać się na większą liczbę użytkowników, co spowodowało, że stał się „zatłoczony nieistotnymi treściami”. Z podobnym problemem musi mierzyć się Spaces – opisuje źródło.
Na końcu czytamy, że wycinanie fragmentów Spaces jest dostępne dla niektórych moderatorów pokojów audio, korzystających z systemu iOS. Niedługo z opcji skorzystają też użytkownicy Androida i strony internetowej. (as)