Twitter udostępnia narzędzie, dzięki któremu marki będą mogły sprawdzać skuteczność swoich kampanii reklamowych. Twitter Brand Survey ma być dostępne dla wszystkich menedżerów w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Japonii i Brazylii.
Źródło: blog.twitter.com
Jak czytamy na blogu serwisu społecznościowego, ankiety będą dostępne zarówno dla kampanii z dużym, jak i małym budżetem (w każdym regionie kwota minimalna ma być inna). Narzędzie ma zapewnić też informacje o tym, jak poszczególne elementy kampanii wpływają na użytkowników. Twitter stworzył w tym celu własny model Creative Attribution, pokazujący, który sponsorowany tweet wywołał największe zainteresowanie odbiorców. Dzięki modelowi marki będą mogły dodatkowo sprawdzić, jak częstotliwość wyświetlania reklam wpływa na ich odbiór oraz jakie jest ich podobieństwo do postów sponsorowanych konkurencji.
Serwis społecznościowy będzie dostarczał wyniki ankiet w ciągu dziesięciu dni roboczych od zakończenia kampanii. Więcej informacji o Twitter Brand Survey można zdobyć u Account Representative z danego regionu. (ak)