Twitter zmienia swoje stanowisko w sprawie zakazu publikowania wszystkich reklam odnoszących się do koronawirusa SARS-CoV-2 – podaje socialmediatoday.com. Określone odniesienia będą mogły pojawiać się u niektórych nadawców, jednak wciąż z ograniczeniami.
Jak czytamy, zniesienie zakazu będzie dotyczyło m.in. treści związanych z poradami biznesowymi czy wsparciem klientów i pracowników w czasie pandemii.
Platforma wciąż nie zezwala jednak na reklamy zawierające nieodpowiednie odniesienia do COVID-19, treści, które mogą wywołać panikę wśród użytkowników bądź będą proponowały zawyżone ceny produktów w związku z kryzysem.
Czytaj także: Twitter będzie usuwał z serwisu wszystkie nieprawdziwe informacje na temat koronawirusa
Źródło podaje, że jest to uzupełnienie wcześniejszego blokowania promocji masek na twarz i środków odkażających do rąk na bazie alkoholu i wprowadzenia ograniczeń dotyczących treści wspominających o szczepionkach, zabiegach i zestawach testowych.
Zmiana decyzji o całkowitym ograniczeniu umożliwi jednak przedsiębiorstwom lepszą komunikację o zmianach rynkowych spowodowanych COVID-19 i pomoże właścicielom firm i pracownikom w uzyskiwaniu informacji – tłumaczy socialmediatoday.com. (kd)