poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter pracuje nad opcją udostępniania wpisów wybranym odbiorcom

Twitter pracuje nad opcją udostępniania wpisów wybranym odbiorcom

Na Twitterze może pojawić się opcja udostępniania tweetów tylko wybranym odbiorcom – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, serwis opracowuje nowe narzędzia dla społeczności, które mogą zmienić sposób tweetowania.

Źródło opisuje, że w lutym Twitter zaprezentował społeczności, przypominającą grupy opcję, która umożliwiałaby użytkownikom udostępnianie tweetów w wybranych podgrupach zamiast publikowania postów widocznych dla wszystkich. Korzystający z Twittera mogliby wybrać grupę odbiorców każdego wpisu. Jak czytamy, mogłoby to ułatwić użytkownikom angażowanie się w szerszy zakres tematów, które ich interesują, bez obawy, że dla części obserwujących niektóre treści mogą nie być ciekawe. Byłoby to też ułatwieniem dla osób, które z powodu np. różnych zainteresowań tworzą oddzielne profile na Twitterze – pisze dalej socialmediatoday.com.

Źródło powołuje się na odkrycie programistki Jane Manchun Wong, która znalazła w kodzie aplikacji ślady nowej funkcji, co może oznaczać, że Twitter niedługo ją wprowadzi. Czytamy też, że Wong pokazała, jak może wyglądać strona tworzenia społeczności. Z informacji wynika, że do społeczności można byłoby dołączyć, a tylko jej członkowie mogliby udostępniać w niej tweety. Strona zawiera także zakładki „Strona główna” i „Informacje” – gdzie „Strona główna” jest zbiorem wszystkich tweetów udostępnionych w grupie.

Źródło pisze dalej, że społeczności Twittera są alternatywą dla grup i zapewniają możliwość interakcji z użytkownikami o tych samych zainteresowaniach, co może pomóc w budowaniu bliższych relacji i zwiększyć zaangażowanie w aplikacji.

Czytamy też, że Twitter ma ambitne plany wzrostu, w związku z czym wprowadza ostatnio wiele nowych narzędzi. W ciągu następnych trzech lat zamierza zyskać 123 mln aktywnych codziennie użytkowników generujących przychody, co oznacza wzrost ze 192 mln obecnie do 315 mln w 2023 roku. Źródło wskazuje, że w ciągu ostatnich trzech lat serwisowi przybyło tylko 83 mln mDAU. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj