czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter prawie jak tabloid

Twitter prawie jak tabloid

Jak czytamy na stronie guardian.co.uk, brytyjscy piłkarze coraz bardziej świadomie korzystają z mediów społecznościowych. Dzięki nim gwiazdy mogą komunikować się ze swoimi fanami z pominięciem tradycyjnych mediów – a zwłaszcza brukowców.

Niedawno Wayne Rooney,  jeden z piłkarzy Manchesteru United, przeszedł zabieg przeszczepu włosów. Dla poważnych mediów nie jest to interesujący temat, dla brytyjskich brukowców – wręcz przeciwnie. Piłkarz, który w przeszłości miał już niemiłe doświadczenia z tabloidami, postanowił je uprzedzić, zamieszczając na Twitterze zdjęcie blizn na swojej głowie, a wcześniej informując o samym zabiegu.

O opłacalności tego typu działań może świadczyć również fakt, że liczba internautów śledzących wpisy Wayne’a Rooney’a czy innych znanych zawodników z jego drużyny przewyższa nakład niejednej gazety. Sam Rooney ma ponad 785 tys. fanów a jego kolega z Manchesteru United – 1,15 mln.

Jak tłumaczy Tim Crow z firmy doradczej Synergy, dzięki takim działaniom gwiazdy mogą nawiązać ze swoimi fanami zupełnie nowy rodzaj relacji: „Rooney jawi się teraz jako całkiem sympatyczny. Kibice z którymi rozmawialiśmy odczuli, że usunięto część barier dzielących ich od gwiazd.” – tłumaczy Crow.

Autor artykułu przyznaje, że Twitter daje nowe możliwości dotarcia do kibiców nie tylko zawodnikom, ale także ich sponsorom. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj