Twitter chce dać reklamodawcom więcej opcji maksymalizacji reklam wideo w serwisie. Prezentuje nową 15-sekundową jednostkę stawki za obejrzenie, która będzie traktować „priorytetowo” dotarcie do użytkowników, którzy są najbardziej zaangażowani w krótkie form wideo.
Dowiadujemy się, że „reklamodawcy muszą ciężko pracować”, aby stworzyć przyciągające wzrok wizualizacje i zwięzłe komunikaty, które zaciekawią i utrzymają uwagę odbiorców. Dodatkowo firmy chcą wiedzieć, że ich wysiłki mają odwzorowanie w wyświetleniach przez potencjalnych klientów. Czytamy, że gdy reklamodawca wybierze „15-sekundowy cel reklamy dla swojej kampanii”, algorytm Twittera będzie starał się wyświetlać jego treści wideo tym użytkownikom, którzy w największym stopniu angażują się w takie materiały. Serwis ma dobierać odbiorców na podstawie ich odnotowanych preferencji i wcześniejszych zachowaniach oraz reakcji w aplikacji.
Portal tłumaczy także, że w porównaniu ze „starszymi jednostkami stawek” w serwisie, reklamodawcy, którzy korzystali z jednostki stawki obejrzenia 15 s, odnotowali średnio 89 proc. wzrost wyników dotarcia przy 25 proc. obniżeniu kosztów. Platforma zaznacza również, że nowa jednostka stawki zawiera dodatkowe dane raportowania w Menedżerze reklam w Twitterze, które pomagają reklamodawcom w bardziej efektywny sposób kontrolować ich wskaźniki KPI – chodzi m.in. o łączne wydatki podzielone przez liczbę wyświetleń czy liczenie wyświetlenia reklam, gdy filmy są obejrzane przez 15 s lub przez 95 proc. całkowitego czasu trwania treści.
Platforma informuje, że jednostka stawki 15 s za wyświetlenia będzie nową domyślną jednostką stawki we wszystkich kampaniach „objętych celem wyświetlenia wideo” i została wprowadzona dla wszystkich reklamodawców na całym świecie. (kd)