poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter rozpoczyna testy profili biznesowych

Twitter rozpoczyna testy profili biznesowych

Twitter rozpoczyna testy kont biznesowych, które mają zapewnić markom, organizacjom non-profit czy twórcom korzystającym z Twittera w pracy nowy sposób prezentowania się na platformie i korzystania ze specjalnych narzędzi i funkcji – podaje socialmediatoday.com. Dowiadujemy się, że aktualne testy obejmują wyświetlanie adresu czy danych kontaktowych np. firm bezpośrednio w profilach.

Źródło: twitter.com/TwitterBusiness

Czytamy jednak, że obecna prezentacja nieco różni się od tego, co planowano jeszcze miesiąc temu, kiedy to mówiono o większej liczbie funkcji, jak m.in. kategoria biznesowa czy „nowe typy odznak”. Oprócz tego obecny przykład nie potwierdza dodania innych elementów, takich jak panel wyświetlania produktów czy galeria zdjęć, „które również są w fazie rozwoju” – dowiadujemy się.

Zobacz też: Twitter rozważa uruchomienie kont biznesowych. Pyta użytkowników o funkcje

Źródło podkreśla przy tym, że to dopiero początek testów, jednak tłumaczy, że patrząc na inne platformy, takie jak Facebook czy Instagram, utworzenie oddzielnych profili biznesowych mogłoby zapewnić Twitterowi nowe możliwości, zarówno w zakresie promocji biznesu, tworzenia ułatwień dla marek, jak i samego Twittera, „w kategoryzowaniu i zarządzaniu prezentowaniem treści i ich zasięgiem”.

Socialmediatoday.com podpowiada, że serwis mógłby również spróbować „pójść za przykładem Facebooka i zmniejszyć zasięg tweetów biznesowych, aby zachęcić twórców do inwestowania w reklamy”. Zauważa jednak, że „biorąc pod uwagę profile marek, które od lat były mieszane ze wszystkimi innymi kontami”, firmy dostosowały już swoje treści tak, by były one interesujące dla obserwatorów.

Źródło tłumaczy, że wprowadzanie kont dla biznesu to tylko jeden z przykładów na to, „jak podzielenie profili ze względu na charakter ich obecności w portalu” może ułatwić wprowadzanie nowych, specjalnych produktów, usprawniać możliwości reklamowe czy narzędzia do konwersacji.

Profile biznesowe na Twitterze początkowo będą testowane w małej grupie użytkowników w Stanach Zjednoczonych. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj