„Wygląda na to, że Twitter złapał wiatr w żagle” – czytamy na stronie agencji Shift Communications. Średnia miesięczna liczba aktywnych użytkowników (MAU) tego serwisu wyniosła w 2 kwartale 2014 roku 271 milionów.
Jak wynika z analizy zamieszczonej na stronie shiftcomm.com, z kwartału na kwartał liczba aktywnych użytkowników wzrasta o przynajmniej 6-7 proc. Jednocześnie wzrastają przychody reklamowe. W 2 kwartale wyniosły one 277 mln dolarow, czyli o 23 proc. więcej niż w okresie od stycznia do marca tego roku.
Jak czytamy w komentarzu, stabilny rozwój Twittera jest związany z nowymi opcjami oferowanymi przez ten serwis marketerom, reklamodawcom i osobom zajmującym się komunikacją. Dzięki Twitter Cards mogą oni promować swoje twitterowe wpisy także poza tym serwisem. Twitter rozszerza także swoją ofertę poprzez przejęcia innych serwisów, takich jak Gnip, TapCommerce i SnappyTV. (ks)