Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Twitter stworzył reklamę w obronie praw kobiet. Spot wzbudził mieszane uczucia odbiorców. widzowie, którzy oglądali tegoroczną galę rozdania oscarów w amerykańskiej stacji abc, podczas przerwy reklamowej mogli zobaczyć spot twittera poświęcony obronie praw kobiet. 60-sekundowe wideo opatrzone jest hashtagiem #hereweare – podaje variety.com. czytaj też: #metoo. kobiety piszą o doznanych krzywdach. w czarno-białym spocie denice frohman, poetka i performerka, odczytuje napisany przez siebie wiersz, który zaczyna się słowami: „słyszałam, że kobieta staje się sobą, kiedy po raz pierwszy odzywa się bez pozwolenia”. na nagraniu widzimy też wiele innych kobiet, wśród nich są m.in. reżyserki, producentki i scenarzystki ava duvernay i julie dash, aktorka i reżyserka issa rae czy dokumentalistka i aktywistka jennifer brea – opisuje źródło. jak zauważa washingtonpost.com, reklama twittera spotkała się ze zróżnicowanymi reakcjami ze strony odbiorców. część internautów chwaliła serwis za tę akcję. „twitter stworzył najlepszą reklamę w historii oscarów” – napisał jeden z użytkowników portalu. źródło: twitter.com/eugenegu. wideo spotkało się też jednak z negatywnymi komentarzami. internauci zarzucali twitterowi, że serwis wciąż nie radzi sobie z obecnym tam hejtem czy nieodpowiednim traktowaniem kobiet, które są użytkowniczkami portalu. źródło: twitter.com/brosandprose. „spot twittera #hereweare wywołał u mnie dreszcze. to było oszałamiające. teraz twitter, będziemy czekać na twoją dalszą pracę, aby serwis był bezpieczniejszy dla takich kobiet, jak te, które pojawiły się w reklamie” – brzmi inny z komentarzy na temat wideo stworzonego przez portal. źródło: twitter.com/luvvie. czytaj też: raport imm: internetowa akademia filmowa. oscary 2018. (pp). zdjęcie główne: twitter.com/twitter.
Widzowie, którzy oglądali tegoroczną galę rozdania Oscarów w amerykańskiej stacji ABC, podczas przerwy reklamowej mogli zobaczyć spot Twittera poświęcony obronie praw kobiet. 60-sekundowe wideo opatrzone jest hashtagiem #HereWeAre – podaje variety.com.
W czarno-białym spocie Denice Frohman, poetka i performerka, odczytuje napisany przez siebie wiersz, który zaczyna się słowami: „Słyszałam, że kobieta staje się sobą, kiedy po raz pierwszy odzywa się bez pozwolenia”. Na nagraniu widzimy też wiele innych kobiet, wśród nich są m.in. reżyserki, producentki i scenarzystki Ava DuVernay i Julie Dash, aktorka i reżyserka Issa Rae czy dokumentalistka i aktywistka Jennifer Brea – opisuje źródło.
Jak zauważa washingtonpost.com, reklama Twittera spotkała się ze zróżnicowanymi reakcjami ze strony odbiorców. Część internautów chwaliła serwis za tę akcję. „Twitter stworzył najlepszą reklamę w historii Oscarów” – napisał jeden z użytkowników portalu.
Źródło: twitter.com/eugenegu
Wideo spotkało się też jednak z negatywnymi komentarzami. Internauci zarzucali Twitterowi, że serwis wciąż nie radzi sobie z obecnym tam hejtem czy nieodpowiednim traktowaniem kobiet, które są użytkowniczkami portalu.
Źródło: twitter.com/brosandprose
„Spot Twittera #HereWeAre wywołał u mnie dreszcze. To było oszałamiające. Teraz Twitter, będziemy czekać na Twoją dalszą pracę, aby serwis był bezpieczniejszy dla takich kobiet, jak te, które pojawiły się w reklamie” – brzmi inny z komentarzy na temat wideo stworzonego przez portal.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Twitter stworzył reklamę w obronie praw kobiet. Spot wzbudził mieszane uczucia odbiorców. widzowie, którzy oglądali tegoroczną galę rozdania oscarów w amerykańskiej stacji abc, podczas przerwy reklamowej mogli zobaczyć spot twittera poświęcony obronie praw kobiet. 60-sekundowe wideo opatrzone jest hashtagiem #hereweare – podaje variety.com. czytaj też: #metoo. kobiety piszą o doznanych krzywdach. w czarno-białym spocie denice frohman, poetka i performerka, odczytuje napisany przez siebie wiersz, który zaczyna się słowami: „słyszałam, że kobieta staje się sobą, kiedy po raz pierwszy odzywa się bez pozwolenia”. na nagraniu widzimy też wiele innych kobiet, wśród nich są m.in. reżyserki, producentki i scenarzystki ava duvernay i julie dash, aktorka i reżyserka issa rae czy dokumentalistka i aktywistka jennifer brea – opisuje źródło. jak zauważa washingtonpost.com, reklama twittera spotkała się ze zróżnicowanymi reakcjami ze strony odbiorców. część internautów chwaliła serwis za tę akcję. „twitter stworzył najlepszą reklamę w historii oscarów” – napisał jeden z użytkowników portalu. źródło: twitter.com/eugenegu. wideo spotkało się też jednak z negatywnymi komentarzami. internauci zarzucali twitterowi, że serwis wciąż nie radzi sobie z obecnym tam hejtem czy nieodpowiednim traktowaniem kobiet, które są użytkowniczkami portalu. źródło: twitter.com/brosandprose. „spot twittera #hereweare wywołał u mnie dreszcze. to było oszałamiające. teraz twitter, będziemy czekać na twoją dalszą pracę, aby serwis był bezpieczniejszy dla takich kobiet, jak te, które pojawiły się w reklamie” – brzmi inny z komentarzy na temat wideo stworzonego przez portal. źródło: twitter.com/luvvie. czytaj też: raport imm: internetowa akademia filmowa. oscary 2018. (pp). zdjęcie główne: twitter.com/twitter.