Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Twitter wprowadza nowe opcje w zakładce Społeczności. twitter dodaje nowe opcje w zakładce społeczności – opisuje socialmediatoday.com. czytaj więcej: twitter wprowadza społeczności. jak podaje portal, użytkownicy mają teraz możliwość sortowania treści w zakładce społeczności według opcji „dla ciebie”, co spowoduje wyświetlenie najlepszych tweetów na podstawie algorytmu, lub „najnowsze”, kiedy to najświeższe wpisy pojawią się na górze strony. źródło: twitter.com/hicommunities/. jak wyjaśnił twitter, ustawienie jest unikalne dla każdej społeczności i można je zmienić w dowolnym momencie, dając użytkownikom możliwość wyboru i dostosowania sposobu wyświetlania każdej ze swoich społeczności osobno w zależności od ich preferencji – czytamy. to może ułatwić angażowanie się w wybrane społeczności, zwłaszcza w bardziej popularnych grupach, gdzie wyświetlone zostaną najbardziej odpowiednie tweety dla danego użytkownika – opisuje źródło. czytamy, że jak dotąd dopasowanie algorytmu twittera nie miało zbyt dużego wpływu na personalizację treści. pierwszeństwo, w kanałach porządkowanych przez algorytm, miały najpopularniejsze tweety lub wpisy osób, z którymi dany użytkownik komunikował się najczęściej – podaje portal. źródło zauważa, że personalizacja algorytmu jest kluczem do maksymalizacji zaangażowania użytkowników, a przykładem na to jest tiktok. jak czytamy, systemy twittera są jeszcze dalekie od tego, a rekomendacje kont do obserwowania i tematów, nie pokrywają się z tym, co jest istotne dla większości użytkowników. źródło zauważa, że serwis nie wykorzystał swojej pozycji jako kluczowego miejsca do dyskusji w czasie rzeczywistym. twitter ma lepszy dostęp do najpopularniejszych tematów rozmów internetowych w danym czasie niż jakakolwiek inna platforma, ale nigdy nie znalazł dobrego sposobu na wyświetlanie ich konkretnemu użytkownikowi – czytamy. portal zauważa, że społeczności nie rozwijają się, ale twitter uznał, że jest zadowolony z zainteresowania tą funkcją przez użytkowników. (bs).
Twitter dodaje nowe opcje w zakładce Społeczności – opisuje socialmediatoday.com.
Czytaj więcej: Twitter wprowadza społeczności.
Jak podaje portal, użytkownicy mają teraz możliwość sortowania treści w zakładce Społeczności według opcji „Dla Ciebie”, co spowoduje wyświetlenie najlepszych tweetów na podstawie algorytmu, lub „Najnowsze”, kiedy to najświeższe wpisy pojawią się na górze strony.

Źródło: twitter.com/HiCommunities/
Jak wyjaśnił Twitter, ustawienie jest unikalne dla każdej Społeczności i można je zmienić w dowolnym momencie, dając użytkownikom możliwość wyboru i dostosowania sposobu wyświetlania każdej ze swoich Społeczności osobno w zależności od ich preferencji – czytamy.
To może ułatwić angażowanie się w wybrane Społeczności, zwłaszcza w bardziej popularnych grupach, gdzie wyświetlone zostaną najbardziej odpowiednie tweety dla danego użytkownika – opisuje źródło.
Czytamy, że jak dotąd dopasowanie algorytmu Twittera nie miało zbyt dużego wpływu na personalizację treści. Pierwszeństwo, w kanałach porządkowanych przez algorytm, miały najpopularniejsze tweety lub wpisy osób, z którymi dany użytkownik komunikował się najczęściej – podaje portal.
Źródło zauważa, że personalizacja algorytmu jest kluczem do maksymalizacji zaangażowania użytkowników, a przykładem na to jest TikTok.
Jak czytamy, systemy Twittera są jeszcze dalekie od tego, a rekomendacje kont do obserwowania i tematów, nie pokrywają się z tym, co jest istotne dla większości użytkowników. Źródło zauważa, że serwis nie wykorzystał swojej pozycji jako kluczowego miejsca do dyskusji w czasie rzeczywistym.
Twitter ma lepszy dostęp do najpopularniejszych tematów rozmów internetowych w danym czasie niż jakakolwiek inna platforma, ale nigdy nie znalazł dobrego sposobu na wyświetlanie ich konkretnemu użytkownikowi – czytamy.
Portal zauważa, że Społeczności nie rozwijają się, ale Twitter uznał, że jest zadowolony z zainteresowania tą funkcją przez użytkowników. (bs)