poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter wydał podręcznik, w którym radzi markom, jak obsługiwać klientów

Twitter wydał podręcznik, w którym radzi markom, jak obsługiwać klientów

Serwis przygotował podręcznik dla firm, zawierający podstawowe zasady skutecznej obsługi klientów na Twitterze.

„Wprowadzenie infolinii zmieniło sposób, w jaki firmy podchodziły do obsługi klientów. Przez kolejne 50 lat niewiele się zmieniło, aż do teraz. Dzisiaj jesteśmy w przededniu kolejnej rewolucji – obsługi klientów przez Twittera” – czytamy na twitterowym blogu.

Jak wynika z danych Socialbakers, obecnie 80 proc. spraw zgłaszanych przez klientów w mediach społecznościowych trafia do firm właśnie za pośrednictwem Twittera. Dlatego serwis ten przygotował podręcznik, w którym zawarł rady dotyczące tworzenia celów, pomiaru skuteczności i wdrażania strategii obsługi klientów, uzupełnione case studies od m.in. T-Mobile, Hiltona i Nokii. (ks)

Podręcznik można pobrać tutaj

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj