Urząd Miasta Poznania ma zamiar unieważnić przetarg na kreację zagranicznej kampanii promującej miasto. Do przetargu zgłosiła się tylko jedna agencja – Just, która spełniła wymogi formalne. Przyczyną unieważnienia będą zastrzeżenia, jakie zgłosiło biuro zamówień publicznych Urzędu Miasta, co do samego przebiegu przetargu.
Przetarg zorganizowany został w związku z zagraniczną kampanią promocyjną Poznania, zaplanowaną na drugą połowę stycznia i luty 2010 roku w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Brukseli oraz Strasburgu. Jego zwycięzca miał być odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji kampanii oraz kreację materiałów reklamowych.
Władze miasta planują rozpisać kolejny przetarg na przełomie kwietnia i maja 2010 roku i liczą, że zgłosi się do niego więcej oferentów. W planach jest z organizowanie jednego postępowania na obsługę całoroczną i połączenie kilku kampanii promujących Poznań zagranicą. (mk)