Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie poszukuje agencji, która zajmie się opracowaniem wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji uczelni.
15 lipca 2024 roku UMCS opublikował postępowanie, w którym wybierze wykonawcę usługi składającej się z poniższych etapów:
Etap I: Przeprowadzenie oceny wizerunku (badania).
Etap II: Przeprowadzenie diagnozy marketingowej (audyt).
Etap III: Opracowanie strategii marki.
Etap: IV: Opracowanie strategii marketingowej.
Etap V: Opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej.
Wykonawca, który chce wziąć udział w postępowaniu, powinien wykazać się odpowiednim doświadczeniem oraz zespołem, m.in. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonać co najmniej trzy usługi polegające na realizacji usług obejmujących przede wszystkim audyt i/lub ewaluacje i/lub badania społeczne i/lub analizy desk research i/lub usługi polegające na opracowaniu dokumentów strategicznych (takich jak strategia rozwoju i/lub strategia marki i/lub strategia marketingowa i/lub strategia komunikacji wewnętrznej), świadczone na rzecz szkół wyższych lub federacji podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki o liczbie studentów nie mniejszej niż 5 tys. w momencie realizacji usługi, a wartość każdej usługi nie powinna być mniejsza niż 80 tys. zł brutto.
Kryteria decydujące o wyborze wykonawcy to:
- Doświadczenie zespołu skierowanego do realizacji zamówienia – waga 60 proc.
- Cena – waga 40 proc.
Czas realizacji zamówienia przewidziano na sześć miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy do 25 lipca 2024 roku do godziny 11:00.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)