Ministerstwo Klimatu i Środowiska unieważniło przetarg, który dotyczył przygotowania oraz realizacji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej na temat energetyki jądrowej. Powodem takiego działania ma być nieprzyznanie resortowi środków publicznych – podaje press.pl.
Jak czytamy, zgodnie z prawem ministerstwo może prowadzić działania związane z komunikacją na temat bezpieczeństwa jądrowego, jednak z „wyłączeniem promocji wykorzystania promieniowania jonizującego, a w szczególności promocji energetyki jądrowej, ze względu na zasadę niezależności dozoru jądrowego”.
W konkursie ofert brały udział takie firmy jak Five Media, MSL Group, Fabryka Komunikacji Społecznej, Media Group, Partner of Promotion z Grupą Eskadra, Aplan Media z Euvic Media, Trygon z Dsk, a także CretiveHarder. Resort planował przeznaczyć na kampanię 4,8 mln zł – dowiadujemy się. (ao)
Źródło: press.pl, Ministerstwo Klimatu i Środowiska unieważnia przetarg dotyczący promocji energetyki jądrowej, 2.07.2024