Wytwórnia nawiązała współpracę z aplikacją, która łączy użytkowników z kierowcami.
W ten sposób Uber stanie się dla artystów z katalogu Universal Music Polska i Magic Records nowym kanałem promocji ich twórczości oraz pozwoli im poszerzyć grono odbiorców. Jak to wygląda w praktyce?
Do każdej płyty z Universal i Magic Records firma dołączy voucher o wartości 60 zł uprawniający do pierwszego przejazdu z Uberem. Następnie osoby te będą miały dostęp do nowości ze świata muzyki, jak i ulubionych artystów. Wszystko to za pomocą wirtualnego odtwarzacza Ubera. Link do odtwarzacza klient otrzyma w mejlu podsumowującym przejazd zrealizowany za pomocą vouchera.
W sierpniu pisaliśmy także o innym połączeniu branży taksówkarskiej i muzycznej. Przy okazji 12. Międzynarodowego Festiwalu „Chopin i jego Europa” twórczości kompozytora można było posłuchać, wybierając usługi firmy taksówkarskiej EcoCar. (mw)