Do zespołu UPC dołączyła Agnieszka Radawiec, która objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej. Do jej obowiązków będzie należało m.in. praca nad spójnością wizerunku marki oraz zwiększenie jej rozpoznawalności.
Będzie odpowiedzialna także za zrealizowanie strategii komunikacji marketingowej dla marki UPC oraz usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonii, a także nowych produktów. Podlegać będzie bezpośrednio Grzegorzowi Eszowi, członkowi zarządu, dyrektorowi marketingu UPC Polska.
Radawiec posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii i zarządzaniu działaniami marketingowymi firm. Doświadczenie zdobywała m.in. w holdingu medialnym Eurozet, gdzie była odpowiedzialna m.in. za zarządzanie działem komunikacji marketingowej, opracowywanie strategii i pozycjonowania marek oraz w Grupie Euro RSCG Poland i Euro RSCG 4D, gdzie współtworzyła oraz wdrażała strategię komunikacji i promocji m.in. dla takich marek Orange, Telekomunikacji Polskiej, PKO BP i Grupy PZU.
Agnieszka Radawiec zastąpiła Joannę Izdebską. (kg)