piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościUSA: Marketingowcy wypełniają obowiązki PR-owców

USA: Marketingowcy wypełniają obowiązki PR-owców

Dyrektorzy działów marketingu muszą zajmować się kwestiami wykraczającymi poza definicję działań marketingowych – wynika z badania przeprowadzonego w USA przez agencję Hill&Knowlton oraz CMO Club.

W jego ramach przepytano 129 dyrektorów działów marketingu zrzeszonych w CMO Club. Ponad połowa z nich (52 proc.) przyznała, że w swoich firmach są w pełni odpowiedzialni za zarządzanie kryzysowe, 34 proc. odpowiada za relacje inwestorskie, 23 proc. – za komunikację z pracownikami. Dwóch na trzech respondentów przyznało, że odpowiada za relacje z mediami, za kontakty z autorami blogów odpowiada natomiast 55 proc. przepytanych dyrektorów.

Badanie wykazało również, że większość przedsiębiorstw nie ma przyjętych programów aktywizacji swoich pracowników, mimo iż ci mogliby stać się ambasadorami marek. Do braku takich programów przyznało się 70 proc. dyrektorów ds. marketingu. (ks)

Czytaj więcej na temat badania

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj