TikTok wprowadza nową opcję, która ma pomóc użytkownikom poradzić sobie z pozostaniem w izolacji w czasie pandemii koronawirusa. Serwis społecznościowy we współpracy z paroma markami stworzył „Small Gesture” – funkcję pozwalającą wysyłać w aplikacji darmowe prezenty bliskim, aby im podziękować lub pokazać, że stale się o nich myśli.
Jak tłumaczy TikTok, użytkownicy będą mogli wysłać trzy niezależne od siebie podarunki. Aby skorzystać z opcji, należy wyszukać słowa „small gesture” w zakładce Discover. Następnie trzeba kliknąć na fioletowy banner, znajdujący się na górze ekranu, i wybrać jedną z ofert udostępnionych przez marki. Prezenty będą pochodziły z różnych kategorii – m.in. beauty, fitness i wellness, muzyka, gaming, kreatywność czy jedzenie.
Na liście prezentów, zaprezentowanej przez TikToka, znajdują się m.in.: 90-dniowa subskrypcja aplikacji do edycji filmów Adobe Premiere Rush, 30-dniowy dostęp do strony z jogą online – Alo Moves, bon na 30 dol. do internetowej kwiaciarni The Bouqs Co., miesięczna subskrypcja w aplikacji dostarczającej jedzenie – DoorDash, 90-dniowy dostęp do konsultacji z prywatnym trenerem w aplikacji Fitplan, 60-dniowa subskrypcja aplikacji do nauki języków – Fluent Forever, bon na pięć dolarów na zakupy kosmetyków marki NYX Professional Makeup, 90-dniowa subskrypcja w serwisie muzycznym Pandora, dwumiesięczny dostęp do strony learningowej Skillshare, trzy gry wideo od ich producenta Square Enix czy darmowa terapia online w serwisie Talkspace. (ak)