piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościUżytkownicy LinkedIna irytują się niechcianymi wiadomościami

Użytkownicy LinkedIna irytują się niechcianymi wiadomościami

Użytkowników LinkedIna najbardziej irytują niechciane wiadomości – wynika z ankiety przeprowadzonej przez socialmediatoday.com. Jak czytamy, źródło na platformie utworzyło sondaż, w którym poproszono korzystających z biznesowej platformy o wskazanie najbardziej niepożądanych aktywności w serwisie. Poza niepożądanymi wiadomościami prywatnymi użytkownicy wskazywali także na nieistotne powiadomienia, spam i scaming czy posty o niedopasowanej tematyce. Łącznie odpowiedzi na pytanie udzieliło ponad pięć tysięcy osób.

Dalej dowiadujemy się, że dla respondentów uciążliwe są wiadomości z ofertami produktów, wysyłane chwilę po połączeniu kontaktów, czy propozycje spotkań od osób traktujących platformę jako serwis randkowy.

Źródło zaznacza, że dla niektórych handlowców wysyłanie bezpośrednich wiadomości jest sposobem na osiągnięcie oczekiwanych wyników. Być może warto byłoby opracować inne strategie dotarcia do potencjalnych klientów – sugeruje źródło. Angażowanie się w posty użytkowników czy zaznaczanie obecności w publikacjach osób, którym chce się proponować oferty, wymaga więcej wysiłku i czasu, ale – jak ocenia źródło – jest bardziej skuteczne niż „planowanie zmasowanej wysyłki”. (as)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj