Włoski dom mody Valentino stworzył limitowaną edycję bluz dla zaszczepionych. Dochód z ich sprzedaży ma wesprzeć walkę z koronawirusem na świecie.
Marka odzieżowa wprowadziła do sprzedaży czarne bluzy z napisem „Vaccinated” („Zaszczepiona/-y”) oraz swoim logo. W ten sposób dom mody wspiera akcję szczepień przeciwko COVID-19.
Źródło: valentino.com
Jak wyjaśnia marka na swojej stronie, Pierpaolo Piccioli – dyrektor kreatywny Valentino – zachwycił się bluzami stworzonymi przez kalifornijską markę Cloney, która kreatywnie wykorzystuje logotypy znanych marek w swoich projektach. Kupił pięć egzemplarzy i podarował przyjaciołom, w tym Lady Gadze. Piccioli umieścił na Instagramie zdjęcie w jednej z tych bluz, później w ubraniu pojawiła się Lady Gaga, co wywołało pytania o produkt.
Źródło: instagram.com/maisonvalentino
Dyrektor kreatywny Valentino postanowił wyprodukować limitowaną edycję bluz dla zaszczepionych i postanowił cały zysk z ich sprzedaży przeznaczyć na program charytatywny. Cena bluzy to 590 euro. Dochód ma wesprzeć projekt Covax, czyli międzynarodową inicjatywę mającą zapewnić powszechny dostęp do szczepionek przeciw COVID-19 na całym świecie, w tym w krajach uboższych, których nie stać na zakup szczepionek. (mb)
Czytaj także: Promowanie szczepień może się opłacać markom