Dział Custom Publishing grupy mediowej odpowiada za tworzenie magazynu „Posnania”, zawierającego m.in. propozycje zakupowe najemców nowo otwartego poznańskiego centrum handlowego.
Kwartalnik skierowany jest do osób zainteresowanych modą. „Zawiera historie ludzkich pasji, sylwetki projektantów i propozycje modowych must-have. Relacjonuje nowości ze światowych pokazów mody zilustrowane zdjęciami produktowymi marek dostępnych w Centrum Handlowym Posnania. (…) Śledzi rodzące się tendencje w designie, pokazuje, jak podróże wiążą się z modą i projektami wnętrzarskimi, kreując nowe kierunki przyzwyczajeń zakupowych konsumentów” – informują twórcy magazynu.
Pierwszy numer kwartalnika jest już dostępny. Magazyn dostępny jest w wybranych salonach sprzedaży prasy, biurowcach, punktach usługowych, a także bezpośrednio dystrybuowany do domów i mieszkań na terenie województwa wielkopolskiego.
Powstała również mobilna aplikacja w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) – poza treściami zawartymi w wersji drukowanej dostępne są również specjalnie przygotowane zdjęcia i materiały wideo.
Za kreację, redakcję, content i estetykę magazynu odpowiada Elżbieta Maziejuk-Łuszczewska, Publishing Director w Valkea, za działania new business – Joanna Jarosławska.
Współpracę nawiązano w drodze konkursu ofert i ma być ona kontynuowana w przyszłym roku. (ak)