W kwietniu 2025 roku Valkea stworzyła dział influencer marketingu, który ma za zadanie wzmocnić struktury organizacyjne agencji. Zmiany te mają związek z rosnącą rolą twórców internetowych i rozwojem obszaru, który z czasem stał się integralną częścią nowoczesnych strategii komunikacyjnych marek, zyskując status jednego z kluczowych kanałów dotarcia do odbiorców.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, Valkea przez zmiany w strukturze organizacyjnej postanowiła sformalizować swoje działania w obszarze influencer marketingu, jednocześnie wykorzystując doświadczenie w obszarze strategii contentowych i współprac z influencerami.
„Wzmocnienie i formalizacja struktur w tym obszarze to świadoma decyzja strategiczna, która umożliwi nam jeszcze szybsze i bardziej efektywne działania, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości obsługi” – komentuje Tomasz Opiela, CEO Valkea Media.
Nowy dział ma odpowiadać za opracowywanie całościowych strategii influencermarketingowych, współpracę z twórcami internetowymi i realizację kampanii dla klientów. Jednym z priorytetowych obszarów rozwoju jest także UGC (User-Generated Content), który stanowi istotne narzędzie w budowaniu autentycznego przekazu marki i zwiększaniu zaangażowania odbiorców.
Za rozwój nowej struktury organizacyjnej odpowiada Magdalena Iwańska, która została Head of Influencer Marketing. Jednocześnie kontynuuje ona zarządzanie działem contentu i produkcji.
Iwańska od blisko dziesięciu lat jest związana z Valkeą, gdzie do tej pory zarządzała działem contentu i produkcji. Jest ekspertką z wieloletnim doświadczeniem w content marketingu i show-biznesie. Prowadziła projekty digitalowe i printowe, tworząc skuteczne strategie i oryginalne koncepcje komunikacyjne.
Ukończyła filologię angielską oraz studia podyplomowe z zakresu creative leadership. (ao)