We wrześniu 2024 roku Warsaw/Creatives rozpoczęło współpracę z luksusową marką obuwniczą Vanda Novak. Agencja przygotowała m.in. strategię komunikacji marki na nadchodzące sezony.
Dział Creative agencji zajął się stworzeniem koncepcji kreatywnej sesji wizerunkowej nowej kolekcji marki na sezon jesień-zima 2024/2025. Jak wyjaśnia agencja, kolekcja „Nothing but Vanda Novak” to „hołd składany kobietom, ich niezależności i odwadze”. Produkty zostały zaprezentowane w sesji wykonanej po raz kolejny przez fotografkę Marię Biel.
Dział Advocacy & Communication odpowiada z kolei za działania public relations i kontakt z mediami.
Warsaw/Creatives opracowało także strategię komunikacji dla marki Vanda Novak na nadchodzące sezony.
Co więcej, obuwie marki będzie dostępne dla stylistów w showroomie agencji.
Z ramienia Warsaw/Creatives za PR i media relations odpowiada Ewa Kosz, Senior PR Managerka.
Współpraca jest efektem działań new business agencji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.
Wcześniej za obsługę marki Vanda Novak odpowiadało LEPONT. (mb)