niedziela, 5 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościVeto dla ukrytej reklamy

Veto dla ukrytej reklamy

Związek Firm Public Relations zainicjował akcję, w której zamierza sprzeciwić się ukrytej reklamie w mediach i położyć kres publikacji tekstów napisanych pod wpływem kontaktów, rozmów i ustaleń dziennikarzy z PR-owcami, a nieoznaczonych wyraźnie słowem „reklama”. Inicjatorzy akcji zaprosili do współpracy Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich, Fundację im. Stefana Batorego i Helsińską Fundację Spraw Człowieka. Projekt akcji obejmuje przedstawienie danych opracowywanych przez SMG/KRC, przedstawienie wyników badań opinii publicznej nt. postrzegania mediów i ich wiarygodności, ekspertyzę prawną oraz konferencję naukową.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj