środa, 26 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościVinted w kampanii „I Znowu Nowe” chce zmieniać podejście do zakupów

Vinted w kampanii „I Znowu Nowe” chce zmieniać podejście do zakupów

W lutym 2025 roku Vinted rusza z kampanią „I Znowu Nowe” oraz informuje o planowanym odświeżeniu identyfikacji wizualnej. Marka chce promować nowe podejście do zakupów i konsumpcji.

Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji Vinted na rynku second-handów. Ponadto marka chce stopniowo wychodzić również poza kategorię odzieży.

Jak przekonuje Vinted, używane rzeczy nie są już tylko alternatywą – „to rosnący globalny trend, który na nowo definiuje sposób, w jaki konsumujemy”. Według najnowszego raportu Impact Report, używane rzeczy stają się podstawową częścią naszych szaf. Nawet 65 proc. członków Vinted przyznaje, że co najmniej 1/4 część ich garderoby stanowią rzeczy z drugiej ręki.

„Kiedy świat mówi »nowe«, my mówimy »I Znowu Nowe«” – hasło Vinted ma promować nowe podejście do konsumpcji z wykorzystaniem rzeczy z drugiego obiegu. „Celebrujemy wymyślanie na nowo i ucieleśnia doświadczenie »nowego dla Ciebie«, jakie oferują rzeczy z drugiej ręki. Dzięki Vinted wszystko może być dla kogoś »Znowu Nowe«” – przekazują przedstawiciele marki.

W ramach kampanii powstał spot, który przedstawia minihistorie osób korzystających z Vinted.

„Każda rzecz ma swoją historię, a dzięki Vinted te historie trwają dalej. To, co kiedyś było twoje, staje się jej, jego, ich – każda wymiana otwiera nowy rozdział. Podróż »I Znowu Nowe« nie zna granic, celebrując trwałą wartość i potencjał przedmiotów z drugiej ręki” – podkreśla marka.

Działania związane z kampanią będą pojawiały się w telewizji oraz w kanałach online i w mediach społecznościowych w kilku europejskich krajach. W lutym 2025 roku kampania wystartuje w Wielkiej Brytanii i Francji, a w kolejnych miesiącach w Hiszpanii, we Włoszech i w Polsce.

Jak informuje Vinted, nowa stylistyka będzie stopniowo pojawiała się w komunikacji i identyfikacji wizualnej marki w nadchodzących miesiącach. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj