niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościVision Group zmienia identyfikację wizualną i rozszerza ofertę

Vision Group zmienia identyfikację wizualną i rozszerza ofertę

W czerwcu 2024 roku firma doradcza Vision Group, działająca na rynku farmaceutycznym, biotechnologicznym i MedTech, po 16 latach funkcjonowania postanowiła rozbudować ofertę usług i odświeżyć identyfikację wizualną. 

W ramach działań rebrandingowych zmieniono logo oraz stworzono nową stronę internetową. 

Poprzednie logo

Agencja dąży do tego, aby...

Nowe logo

Ze względu na potrzeby klientów firma postanowiła rozszerzyć ofertę o usługi z zakresu market access, medical advocacy oraz patient empowerment.

Jak przekazuje Vision Group, rebranding jest naturalnym krokiem w ewolucji firmy. Dąży ona bowiem do tego, aby zmiany odzwierciedlały obszary kompetencji i wartości, którymi się kieruje. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj