Agencja komunikacji Warsaw Creatives wygrała przetarg na realizację kampanii Vistuli pod hasłem #DiscoverYourself. Skutkiem nawiązania współpracy jest inicjatywa promująca zimowo-jesienną kolekcję męską marki. W akcji wzięli udział influencerzy reprezentujący rozmaite środowiska, zawody i życiowe pasje.
Główny cel projektu to wyprodukowanie jakościowego contentu dla marki, do późniejszego wykorzystania na kanałach własnych, przy równoległym rozszerzeniu potencjalnej grupy odbiorczej. #DiscoverYourself ma dotrzeć do młodszego odbiorcy, a tym samym – poszerzyć grupę docelową Vistuli.
Inicjatywa zachęca do eksploracji siebie i przekraczania własnych granic. Właśnie dlatego sześciu mężczyzn zmierzyło się z wyzwaniem, z którym nie mieli wcześniej do czynienia. Wzięli udział w locie akrobacyjnym samolotu, który szybował z prędkością ponad 300km/h. Ekstremalne doświadczenie kontrolował mistrz świata w akrobatyce lotniczej Maciej Pospieszyński.
W wydarzeniu wziął udział Rafał Jonkisz – ambasador kampanii Vistuli, akrobata i skydiver. Dołączyli do niego influencerzy tacy jak Victor Borsuk – siedmiokrotny mistrz Polski w kitesurfingu, tancerz Artur Golec, Krzy Krzysztof – znany również jako hypeman rapera Quebonafide, Piotr Skowyrski – polski youtuber i komentator e-sportowy oraz podróżnik Paweł Marciocha.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiedzialni są: Patricia Smolen – Influencer Marketing Director, Maciej Gajowy – Influencer Marketing Menager, Dorota Rychlik – Event Producer, oraz Bożena Wieczorek – Head of Public Relations.
Kampania potrwa do końca grudnia 2023. (an)