niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościVistula rozstrzygnęła przetarg na współpracę projektową. Warsaw Creatives realizuje inicjatywę #DiscoverYourself

Vistula rozstrzygnęła przetarg na współpracę projektową. Warsaw Creatives realizuje inicjatywę #DiscoverYourself

Agencja komunikacji Warsaw Creatives wygrała przetarg na realizację kampanii Vistuli pod hasłem #DiscoverYourself. Skutkiem nawiązania współpracy jest inicjatywa promująca zimowo-jesienną kolekcję męską marki. W akcji wzięli udział influencerzy reprezentujący rozmaite środowiska, zawody i życiowe pasje. 

Główny cel projektu to wyprodukowanie jakościowego contentu dla marki, do późniejszego wykorzystania na kanałach własnych, przy równoległym rozszerzeniu potencjalnej grupy odbiorczej. #DiscoverYourself ma dotrzeć do młodszego odbiorcy, a tym samym – poszerzyć grupę docelową Vistuli. 

Inicjatywa zachęca do eksploracji siebie i przekraczania własnych granic. Właśnie dlatego sześciu mężczyzn zmierzyło się z wyzwaniem, z którym nie mieli wcześniej do czynienia. Wzięli udział w locie akrobacyjnym samolotu, który szybował z prędkością ponad 300km/h. Ekstremalne doświadczenie kontrolował mistrz świata w akrobatyce lotniczej Maciej Pospieszyński. 

W wydarzeniu wziął udział Rafał Jonkisz – ambasador kampanii Vistuli, akrobata i skydiver. Dołączyli do niego influencerzy tacy jak Victor Borsuk – siedmiokrotny mistrz Polski w kitesurfingu, tancerz Artur Golec, Krzy Krzysztof – znany również jako hypeman rapera Quebonafide, Piotr Skowyrski – polski youtuber i komentator e-sportowy oraz podróżnik Paweł Marciocha.

Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiedzialni są: Patricia Smolen – Influencer Marketing Director, Maciej Gajowy – Influencer Marketing Menager, Dorota Rychlik – Event Producer, oraz Bożena Wieczorek – Head of Public Relations. 

Kampania potrwa do końca grudnia 2023. (an)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj